loading...
پایگاه عکس و اس ام اس آرین فان
رضا بازدید : 128 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

نازنینا گر طبیبی بنده بیمـار تـوام با دلی پر آرزو مشتاق دیدار تـوام
گر بگویی جای پایت روی چشمـان من است چشمها سهل است من با جان خریدار تـوام

 

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


از تنهایی گریزی نیست
بگذار اغوشم برای همیشه یخ بزند
نمی خواهم کسی شال گردن اضافی اش را
دور گردن ادم برفی احساسم بیاندازد

 

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


من به تو نگاه می کـردم
و تو به ساعت
تو .قرار داشتی و من بی قراری

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


فاصله یا تـو چه فرقی می کـند ؟
هر دو مرا یاد یک چیز می اندازد تنهایی

 

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


رفت در ظلمت غم  ان شب و شب های دگر
هم نه گرفتی دگر از عاشق ازرده خبر
هم نکـنی دیگر از ان کوچه گذر هم
بی تو امـا به چه حالی من از ان کوچه گذشتم؟...

 

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


میگم شبا ســــــتاره ها تا می تـونن دعات کـنن نورشونو بدرقه پاکی خندهات کـنن

 

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

* 


 من تمـام نمی شود
همین که فکـر کـنم
من و تو
دو نفریم
دلتنگتر می شوم برای تو

 

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 

 
اگر پرسند اخرین نفست به یاد کیست ؟
گویم به یاد کسی که َدر ذاتش نیست!

مـا با دِلمـان هنوز مشكل داریم صد سنگ بزرگ در مقابل داریم
معشوق خودش می بُرد و می دوزد انگار نه انگار كه مـا دل داریم

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


گاهی مرا یاد کـن
من همـانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی
اسمـان را به زمین می دوختی

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


اینروزها هیـچ چیـز سر جـایـش نیست
جـز تـو بـدجور جا گـرفتـی در دلـم

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


فقط چند قدم مـانده بود برسم به تـو اگر این خواب ادامه داشت

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 

 
بیراهه هم برای خودش راهیست
وقتی من را به تو برساند
و حوصله چه زود بی طاقت می شود
در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 

 
«او» چو در من مرد ناگه هر چه بود در نگاهم حالتی دیگر گرفت
گوئیا شب با دو دست سرد خویش روح بی‌تاب مرا در بر گرفت

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


من به یاد دل و دل یاد تـو را می گیرد دل اگر یاد عزیزیش نکـند می میرد

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


شاید با هم بودن سخت تکـرار شود امـا به یاد هم بودن را هر لحظه می تـوان تکـرار کـرد

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


باز هم از یاد تو  شعله به پا خواسته
اتش سرخش ز نور قلب من اراسته
زردی روی مرا نیک تمـاشا نمـا
شمع وجود من از دوری تو کاسته...

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


گرچه جانم رود از دست در این کـنج قفسیادت ازدل نرود تا که مراهست نفس

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


تا زمین در گردش و تا اسمـان در چرخش است
یاد یاران چون شمـا در قلب .مـا ارامش است

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


قیامت قامت و قامت قیامت قیامت می کـند آن قد و قامت
موذن گر ببیند قامتت را به قد قامت بمـاند تا قیامت

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


انقدر عرض کوچه را در انتظارت قدم زدم
که یادم رفت کدام سمت کوچه بن بست است
حالــــــــــــــا دیگر از هر طرف بیایی فرقی نمی کـند!

 

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


حالم خوب است
فقط دلم کمی نه
زیاد بهانه ات را می گیرد

 

*

اس ام اس عاشقانه  93

*

 


انقدر سپید بودی
که احساس می کـردم مـاه شده ای
ای کاش ابی بودی
مـانند اسمـان
انوقت تا اخر عمر سر به هوایت می شَدم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 414
  • بازدید سال : 2,467
  • بازدید کلی : 37,628