loading...
پایگاه عکس و اس ام اس آرین فان
رضا بازدید : 43 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد
خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری

 

*****************  اس ام اس عاشقانه روز   ***********************

 


ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ می کنم
ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﻬﺎﺭ می بارد....

 

*****************  اس ام اس عاشقانه روز   ***********************

 


همیشه با من بمان
هیچکس عاشقانه تر از من نمی تواند تو را بسراید

 

*****************  اس ام اس عاشقانه روز   ***********************

 


پیراهن نگاه مرا مکش از پشت که بر می گردم
و بیخیال عزیزهای مصری و یعقوب های چشم به راه
چنان به خود می فشارمت که هفتاد و هفت سال
تمام باران ببارد و گندم درو کنیم

 

*****************  اس ام اس عاشقانه روز   ***********************

 


باد ورق های دفتر شعرم را با خود برد
فردا تمام شهر عاشقت می شوند

 

*****************  اس ام اس عاشقانه روز   ***********************

 


همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت
من همه غرق تماشای نگاهت....

 

*****************  اس ام اس عاشقانه روز   ***********************

 


همه می گن عاشق کَسیه که به عشقش نرسه
اما به نظر من عاشق کَسیه که با عشقش به همه چی برسه

 

*****************  اس ام اس عاشقانه روز   ***********************

 


و همه فراموش خواهند کرد که من
در تمام عمرم تنها دوبار شاعر شدم
یک بار با دیدن تو
بار دیگر با ندیدنت....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 2,139
  • بازدید کلی : 37,300