loading...
پایگاه عکس و اس ام اس آرین فان
رضا بازدید : 42 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

************  اس ام اس عاشقانه دوست داشتن  *************

دل به عشق خدای یکتا ده
قطره را رهی به دریا ده
تا نماند ز عاشقان اثری
خاک مجنون به آب لیلا ده

************  اس ام اس عاشقانه دوست داشتن  *************

من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی
ولی بی دوست می میرم در این مرداب تنهایی

************  اس ام اس عاشقانه دوست داشتن  *************

عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد
ولی می شه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد

************  اس ام اس عاشقانه دوست داشتن  *************

استاد کائنات که این کارخانه ساخت
مقصود عشق بود ، جهان را بهانه ساخت

************  اس ام اس عاشقانه دوست داشتن  *************

فارسی : دوست دارم
انگلیسی : i love you
عربی : احبک
ترکی : senis evar youroum
آلمان : ichie bed
بابا به چه زبونی دیگه بگم دوست دارم خوب دوست دارم دیگه

************  اس ام اس عاشقانه دوست داشتن  *************

عزیزم هیچ میدانی
جزئیات چشم هایت
کلیات زندگی من است ؟

************  اس ام اس عاشقانه دوست داشتن  *************

تنها تو رو می بینم
لحظات با تو بودن را و یک زندگی شیرین را
و آخر سر نیز رویاهای عاشقانه ام را با تو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 2,415
  • بازدید کلی : 37,576