loading...
پایگاه عکس و اس ام اس آرین فان
رضا بازدید : 51 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

***************  اس ام اس عاشقانه دلتنگی  ******************

 


وقتی که تو نیستی دنیا چیزی کم دارد
مثل کم داشتن یک وزیدن ، یک واژه ، یک ماه
من فکر می کنم در غیاب تو همه خانه های جهان خالیست

 

***************  اس ام اس عاشقانه دلتنگی  ******************

 


گاهــی فکـر می کنم کــار تـــو ســـــخــــت تر از مـــن است
مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم
و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمی کنی

 

***************  اس ام اس عاشقانه دلتنگی  ******************

 


این عصرهای بارانی عجـیب بـوی نـفس هـای تـو را می دهـد
گـوئـی تـو اتـفاق می افـتی
و مـن دچـار می شـوم
تـمام مــن دارد تـــو می شـود

 

***************  اس ام اس عاشقانه دلتنگی  ******************

 


من که نباشم دنیا یک من کم دارد
تو که نباشی من یک دنیا کم دارم

 

***************  اس ام اس عاشقانه دلتنگی  ******************

 


حقیقت دارد که من می توانم
با شعرهای تو با باران مشاعره کنم
و بند نیایم

 

***************  اس ام اس عاشقانه دلتنگی  ******************

 


سکه ی زندگیم شیر ندارد
اما همین خطی که مرا به تو وصل نگه می دارد را دوست دارم

 

***************  اس ام اس عاشقانه دلتنگی  ******************

 


تمام دنیا در آغوشت خلاصه شده است
کودکانه پناه می برم به خلاصه ی دنیا

 

***************  اس ام اس عاشقانه دلتنگی  ******************

 


شیرینم ، تـقصـیر تـــو نیـست
حـتمـاً اشـتبـاه از فرشته ِ آرزوهـا بـوده
کـه تـو نصـیب دیــــــگری شـدی

 

***************  اس ام اس عاشقانه دلتنگی  ******************

 


نفس کشیدن را دوست دارم گاهی
گاهش را فقط تــــــــو می دانی

 

***************  اس ام اس عاشقانه دلتنگی  ******************

 


دنیا تمام شود چه باک
دنیای من تویی که پیش از این ها تمامم شدی

 

***************  اس ام اس عاشقانه دلتنگی  ******************

 


هر راهی را که رفته باشم هرچقدر هم دورتر
کوتاه ترین است برای رسیدن دوباره به تو
کافی ست که یکبار دیگر نامم را صدا بزنی برمی گردم

 

***************  اس ام اس عاشقانه دلتنگی  ******************

 


در قرن ما تعریف عشق گره خوردن تن هاست
نه پیوند قلب ها

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 2,220
  • بازدید کلی : 37,381