loading...
پایگاه عکس و اس ام اس آرین فان
رضا بازدید : 42 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 پرندگان به برکه هاى آرام پناه میبرند وانسانهابه دلهاى پاک زیرادلهاى پاک همچون برکه های آرام اند

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 فلسفه نباف شاعر
چه ممکن
چه محال
چه جبر
چه اختیار
چه هر کوفت دیگری
او رفته است دیگر
 

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 دیشب که نمیدانستم به کدام یک از گریه هایم بگریم خندیدم  

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 وقتی زمانی رسید که خواستی قلبت رو به کسی بدی  مطمئن باش کسی رو انتخاب
کردی که هرگز قلبت رو نمیشکنه  چون اگه قلبت بشکنه هیچ وقت لوازم یدکی ش رو
پیدا نمیکنی  

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


  در جلسه ی امتحان عشق من مانده ام و یک برگه سفید
یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی و دلتنگی
درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی شود  در این سکوت بغض آلود   
قطره اشکی هوس سرسره بازی می کند و برگه سفیدم عاشقانه قطره را در آغوش می کشد
عشق تو نوشتنی نیست  
در برگه ام کنار آن قطره یک قلب می کشم
وقت تمام است  برگه ها بالا  

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 دست‎ بكش‎ توي‎ موهات تاري‎ كه‎ مياد تو دستت‎ هموني‎ كه‎ من‎ به‎ دنيا نميدمش‎
 

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 گر جفای‎ روزگار تکه‎ کند قلب‎ مرا‎ روی‎ هر‎ تکه‎ نویسم‎ نام‎ زيباى تو را‎

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


تو ادم و من حوا
سیبی در کار باشد یا نه
در اغوش تو بهشت جاریست
بوسه هایت طعم سیب می دهند

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 مگه من به تواجازه دادم كه بازم رفتی اون بالا  هان؟
بيا پايين  زودباش
 

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 



 

 کفش های پاشنه بلندبه کارم نمی اید
شیرینیه بوسه هایمان به خم شدن سرت است

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 اگه مثل خون تو رگهام باشي واسه ديدنت هزار بار خودزني ميكنم  

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 ازدواج حقیقی یعنی هرروز عاشق همون شخص بشی

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 اعتراف می کنم من نیزگاهی به آسمان نگاه میکنم دزدانه به چشمان ستارگان اما نه به تمامی آنها تنها به آنها که شبیه ترند به چشمان تو

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 يك آسمان ترانه  صد بيت عاشقانه  تقديم قلب پاكت اي بهترين بها نه

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد
و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت
تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 زمانی که حس میکنی یه نفر عوضیه
به حست اعتماد کن
سند و مدرکش کم کم جور میشه  

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 اگه خوبى بدى از من ديدى حلال كن  
آخه براى هميشه دارم ميرم كره ى ماه تا بتونم تا ابد دورت بگردم  

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 من همیشه بهترینا واسم بوده و هست  اگه مال من نشدی حتما بهترین نبودی  

 

 

_____________________  اس ام اس عاشقانه زیبا  ________________________

 


 تو شکوهت میان دختر ها  ای نجیب اصیل  ای بومی
مثل یک تخته فرش کرمانی است وسط فرشهای ماشینی  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 2,205
  • بازدید کلی : 37,366