loading...
پایگاه عکس و اس ام اس آرین فان
رضا بازدید : 40 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)


تنها چیزی که دارم دلمه
با این که بی ارزشه
با تمام عشق
بهت تقدیم میکنم
سالگرد ازدواجمان مبارک

 

*

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج  93

*

 


میدونی زن واقعی کیه؟ اونیه که وقتی داره اشپزی میکنه تو هم وایستادی بغل دستش ناخنک میزنی به غذا نزنه رو دستت خودش غذا رو برداره بذار دهنت بگه نوش جونت عزیییییییییییییییییییزم
سالگرد ازدواجمان مبارک

زندگی خوب در ۳ چیز است:
من
تو
و عشق بین من و تو
سالگرد عشقمون مبارک

 

*

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج  93

*

 


عشق ممکن است که کور باشد ولی هیچ اتفاقی در دنیا
به اندازه ازدواج چشمان انسانها را باز نمیکند
ورود شما به دنیای عشاق را تبریک میگویم

 

*

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج  93

*

 


دو تا گل بگیر دستت یکی دست راست یکی دست چپ ولی من گل وسطی رو دوست دارم سالگرد عشق مبارک باد

 

*

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج  93

*

 


دلم یه جعبه جواهره  نه بخاطر اینکه دل منه
بخاطر اینکه جای توه
چطوری جواهرم
سالگر عشقمون مبارک

 

*

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج  93

*

 


تکرارهمه چی تو زندگی خسته کننده ست
اما تو مثل نفسی و تکرارت تضمین زندگیمه
دوست دارم همسرعزیزم

 

*

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج  93

*

 


با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است
ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو
را در کاشانه قلبم به وضوح میبینم
ومی دانم با تو میشود به خدا رسید
سالگرد ازدواجمان مبارک بر هر دومان

 

*

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج  93

*

 


عزیز تر از جانم
من در چشم تو کتاب زندگی را میخوانم
و هر بار که مژه های تو به هم می خورد
یک صحفه از این زندگی را برای من ورق میزند
سالروز یکی شدنمان مبارک

 

*

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج  93

*

 


دل کلمه ایست کوچک و بی نقطه
اما گاهی به وسعت یه دنیا برات تنگ میشه
تقدیم به همسر عزیزم سالگرد ازدواجمان مبارک

*

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج  93

*

 


چمن سرسبزه همرنگ چشاته
شکر شیرینه وقتی رو لباته
دیگه آفتابو مهتابو نمیخوام
که طرح هر دو تو برق نگاته
سالگرد پیوندمان مبارک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 2,224
  • بازدید کلی : 37,385