loading...
پایگاه عکس و اس ام اس آرین فان
رضا بازدید : 29 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

اس ام اس غمگین 

sms ghamgin

 

شاید باید مرد تا عزیز شد

 

اس ام اس غمگین 

sms ghamgin

 

خدایا
با بد چیزی امتحانم کردی

 

اس ام اس غمگین 

sms ghamgin

 

میگن خدا دوست دلشکسته هاست فکر کنم صدای شکستن دلم به گوشش نرسیده

 

اس ام اس غمگین 

sms ghamgin

 

راه که میرم مدام بر میگردم پشت سرم را نگاه میکنم
دیوانه نیستم
خنجر از پشت خورده ام

 

اس ام اس غمگین 

sms ghamgin

 

یادم می آید گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری
تقدیم به تو
ساده و کوتاه تنها همین ۲ کلمه :برگرد غمگینم

 

اس ام اس غمگین 

sms ghamgin

 

دیگر صاف راه نمی روم
مهم نیست بگویند؛ سالم نیست
مهم این است که تو می دانی غم نبودنت
کمرم را شکست

ک نفر دستش به فنجان قهوه خورد
روی تقویمم ریخت
و تمام روزهایم تلخ شد

 

اس ام اس غمگین 

sms ghamgin

 

سخت ترین قسمت زندگی جاییه که دیگه بجای بزرگ شدن  پیر میشی

 

اس ام اس غمگین 

sms ghamgin

 

تکیه بردیوار کردم خاک بر فرقم نشست خاک برفرقش بشیند انکه یار از من گرفت

 

اس ام اس غمگین 

sms ghamgin

 

کسی که سیگار میکشد حتما درد بزرگی دارد او را از سرطان نترسانید

 

اس ام اس غمگین 

sms ghamgin

 

می گویند ضعیف شده ام
میگویم سنگینی درس هایم است
اما نمیدانند سنگینی درس هایی است که از دنیا و آدمهایش گرفتم

 

اس ام اس غمگین 

sms ghamgin

 

من نمیخواستم ساکت شوم روزگار ساکتم کرد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 2,481
  • بازدید کلی : 37,642