loading...
پایگاه عکس و اس ام اس آرین فان
رضا بازدید : 44 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید


 


فردا بیا دادگاه تکلیفمون معلوم بشه
تیر مرامت خورده به قلبم  رضایت هم بی رضایت

 

اس ام اس عاشقانه جدید


 


گَر چه جانم رود از دست
در این کنج قفس
یادت از دل نرود تا که مرا هست، نفس

 

 

اس ام اس عاشقانه جدید


 


گرچه پر نقص و کاستی بود دلم   همواره هـر آنچه خواستی بود دلم
افسوس دلت با دل من چپ افتاد   زیرا که جناح راستی بود دلم

 

 

اس ام اس عاشقانه جدید


 


جانا ز دست عشق تو
یک دم نباشد راحتم
هر شب خیالت را کشم
ای ماه ت در برم
هَوای تو کرده بود دلم
با ما راه نیامدی  باراني شد!

 

 

اس ام اس عاشقانه جدید


 


شبی ساقی ز من پرسید که جانا آرزویت چیست؟بگفتم شادی دوستم که جز او آرزویی نیست

 

 

اس ام اس عاشقانه جدید


 


دیدمت شبی به خواب و سر خوشم
وه مگر به خواب ها ببینمت...

 

اس ام اس عاشقانه جدید


در ستایش مهربانیت همچـون نماز مسافر  شکسته ام

 

 

اس ام اس عاشقانه جدید

 


خوشا رها کردن  و رفتن
خوابی دیگر به مردابی دیگر
خوشا ماند ابی دیگر، به ساحلی دیگر
به دریایی دیگر خوشا پر کشیدن خوشا رهایی…

 

اس ام اس عاشقانه جدید


 


یه چیزی هَمیشه یادت باشه
لطف مکرر میشه حق مسلم
بیش از حد لطف نکن

 

 

اس ام اس عاشقانه جدید


 


گستاخی،  خیالم را ببخش
که حتی لحظه ای یـادت  را رها نمي کند!

 

 

اس ام اس عاشقانه جدید


 


بغض نیمه‌کاره
تکرار دروغ‌هایت
گلویم را می‌فشارد
از ساده‌لوحی بی‌شرم خاطراتم بیزارم
آنـگاه که از خودم می‌پرسم;
«هنوز دوستَم دارد؟حتی به دروغ» ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 361
  • بازدید سال : 2,414
  • بازدید کلی : 37,575