loading...
پایگاه عکس و اس ام اس آرین فان
رضا بازدید : 34 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه غمگین ************************************** 92  

هر طرف که میرم چشام تورو میبینه
از دلم شنیدم عاشق شدن همینه
وای اگه نباشی بدون تو میمیرم....
من دوباره میخوام که از تو جون بگیرم
اس ام اس عاشقانه غمگین ************************************** 2014 

صلاح کار کجا و من خراب کجا
ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
اس ام اس عاشقانه غمگین ************************************** 93 

بودنش عادتی است عین نفس کشیدن
خدا را می گویم
همیشه همراهت
اس ام اس عاشقانه غمگین ************************************** زیبا  

میان این همه نوشته های مجازی
دلم برای طعم یک سطر!
دست خط واقعی تنگ شده ست
اس ام اس عاشقانه غمگین ************************************** روز  

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ :ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﯽ....
ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻓﺖ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ :ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻧﺒﻮﺩﻡ؟
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ :ﺁﺩﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺑﮕﺬﺭﻩ
اس ام اس عاشقانه غمگین ************************************** کوتاه  

دارم به اجزای تشکیل دهنده ام تجزیه می شوم:!
آب و باد وخاک
واین آتش
که تو به جانم انداختی
اس ام اس عاشقانه غمگین ************************************** عشق 

بی بهانه رفتی و من همچنان در انتظارِ
بی بهانه آمدنت
هستم!
اس ام اس عاشقانه غمگین ************************************** دوست داشتن  

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که می شوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشم هایم چیست؟....
لنگر بیندازم و عاشقی کنم
یا چتر بردارم و دلبری کنم؟
اس ام اس عاشقانه غمگین ************************************** غمگین  

بیخیال رفیقآنهایی ک با من و تو راه نیامدند برای دیگران دویدند!
اس ام اس عاشقانه غمگین ************************************** دلتنگی  

من بارها شماره ات را میگیرم
و کسی در گوشم مدام زمزمه می کند :
دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است
و من برایش از تو  از دلتنگی ها  از اشک های بیصدا و از بی کسی هایم می گویم
اما او سر حرفش می ماند لعنت به بخت سیاهم !
اس ام اس عاشقانه غمگین ************************************** جدایی 

هر رهگذری محرم اسرار نگرددرصحرای نمک زار چمن زار نگردد هرجا که رسیدی طرح رفاقت مکش ای دل هر بی سروپایاروفادار نگردد
اس ام اس عاشقانه غمگین ************************************** کوتاه  

تا عشق ترانه خوان چشمان غم است
راه من و تو همیشه پر پیچ و خم است....
ای حسرت روزهای بی برگشتم
صد بار که عاشقت شوم باز کم است
دوستت دارم عشقم

اس ام اس عاشقانه غمگین **************************************

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 386
  • بازدید سال : 2,439
  • بازدید کلی : 37,600