loading...
پایگاه عکس و اس ام اس آرین فان
رضا بازدید : 107 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 
چقدر سخته یکی بهت بگه گل باش بچینمت بعد یه عمر بهت بگه برو نمیخوام ببینمت

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 


 خدایا برای اثبات بزرگ بودنت خیلی کوچکم کردی

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 


چه جمله ی غریبی است فراموشت می کنم
وقتی تا آخر عمرت با یاد او زندگی می کنی
 

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 


 
تنهایی یعنی
کسی نباشه بهت بگه:
دوستت دارم
و بی تو نمیتونم
تنهایی یعنی خودت با خودت عاشقی کنی
نه با هر کس و ناکسی

 

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 

من و تنهاییم زوجیم خوشبخت ترین زوج دنیا
لحظه های با تو بودن شلوغ است شلوغ از دیگران و خالی از من
 

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 

 
تو چشم میذاری من قایم میشم  اما تو یکی دیگه رو پیدا میکنی
 

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 

 
خوش به حالت تکه سنگ
که نداري دل تنگ
حسوديم ميشه به تو بي صداي و ي رنگ
دل عاشق نداري پيش کس جا بذاري
تا با غم بشکننش از چشات خون بباري

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________


 

 ﻫﻨﻮﺯ ﺗﻮﻫﻤﯽ ﺍﯼ
ﯾﻬﻮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺑﯽ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯿﺮﯼ
ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ﺑﺪﺗﺮ ﺷﺪ
ﺑﺒﯿﻦ ﺗﻘﺎﺹ ﻫﻤﺸﻮ ﻣﯿﺪﯼ
ﻫﻨﻮﺯ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻡ ﺩﻟﺖ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ
ﯾﺎ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﯾﻪ ﮐﯿﺲ ﺑﻬﺘﺮ ﭘﯿﺸﺖ
ﻋﻼﻗﻪ ﺍﻡ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻬﺖ ﮐﻢ ﻣﯿﺸﻪ
ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﺮﭼﯽ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺍﻡ ﻣﯿﺸﻪ
 

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 


 
در دنياى ما حتى گرگها هم افسردگي گرفته اند و ديگر گوسفندان را نمي درند به نى چوپان گوش ميدهند و ميگرين
 

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 

 
زخم هایم به طعنه می گویند: دوستانت چقدر با نمک اند
 

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 

 
دلتنگی پیچیده نیست
یک دل
یک آسمان
یک بغض
و آرزوهای ترک خورده
 

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________



 
چه معادله ی نا برابری
وقتی که من
برای دیدنت چشمهایم را می بندم
و تو
برای ندیدنم

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 


 غریبه
تو رو خدا
عشقمو اذیت نکنی
قول مردونه بده بهش خیانت نکنی
قول بده چشای اون هیچ موقع اشکو نبینه
قول بده که هیچ شبی چشم انتظارت نشینه
غریبه  

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 


 
از پروژکتورهای روز و شب  از سکانس های تکراری زمین خسته ام

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 


 
آنقدر پیش این و آن
از خوبی هایش گفتم
که وقتی سراغش را می گیرند
شرم دارم بگویم
تنهایم گذاشت
 

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 

 
عمیق ترین درد زندگی مردن نیست
بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را با جدایی به سرانجام برسانی

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 



 
حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم  نمیدانم خواست لیاقتم را یادآوری کند یا خیانت خودش را توجیه

 

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 

در حسرت یک نگاه ات هستم نگاه هم کن حتی برای یک لحظه

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 


 حالا كه قسمت دوريه با روياهات سر ميكنم دستامو محكم تر بگير دستاتو باور ميكنم
 

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 

 
هی تو که رفتیدم شما گرم امروز که داشتم به گذشته و حالم نگاه میکردم دیدم تبدیلم کردی به افسانهمثل مجنونولی خیابون گردافسانه شدم من همدم شما گرم باشه

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 


 
دکتر راست می گفت
که رویبرای  سلامتی  مو مفید است
از من که روی برگرداند
موهایم  همه سفید شدند

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 


 گیرم که باخته ام
اما کسی جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحه ی بازی بیرونم بیندازد
شوخی نیست
من شاه شطرنجم  

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 


 تو بي من خوشبخت شدي
و من
بي تو
موسفيد
 

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 

 
فرقی نمیکند دختر باشی یا پسر  همین که با دل کسی بازی نکنی مردی

 

_________________________  اس ام اس های غمگین  ________________________

 

 


 تنهايي بي كس بودن نيست
دور موندن نيست
تنهايي ناتواني در خداحافظي كردنه  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 2,216
  • بازدید کلی : 37,377